Alles is cultuur. Maar wat bewaren we voor de toekomst? Wat wordt straks geschiedenis? Waarmee helpen we de stad vooruit?
Breda verandert. Om van verandering een visie te maken, onderzoeken we hoe cultuur zich vertaalt naar toekomst. Dit is de basis voor stadsvernieuwing. Onze aanpak hierin kun je gerust zien als culturele trendwatching.
Door de jaren heen is ons netwerk ontzettend gegroeid. Het is onze kracht geworden organisaties, overheden, bedrijven en bewoners bij elkaar te brengen. Dat doen we door aan bestaande gebouwen en gebieden nieuw elan toe te voegen. Zo verbinden we placemaking en communitybuilding.
Samen met culturele trendwatching zijn dit de woorden die horen bij een stad die zich graag wil vernieuwen. Wij denken mee in allerlei concepten voor stadvernieuwing.
Veel verhalen lijden een zwervend bestaan. We zien het als onze taak die verhalen op te halen, te bundelen en te delen. Heb je een bijzonder verhaal, deel het met ons.
Geen heden zonder verleden, geen toekomst zonder heden.
Breda Promotions is sterk in het vertellen van verhalen van de stad Breda. Wij brengen met een goed gevoel op allerlei manieren de verhalen verder. Voor stadsbezoekers, ontwikkelaars en bewoners.